GRATIS verzending vanaf € 70,- binnen Nederland

Levering & Retourneren

Levering

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen.  
Levering is voor alle items binnen Nederland gratis vanaf € 50,-. Levering verloopt via de pakketbezorging van PostNL.
Doe je een bestelling in het weekend en het product is op voorraad? Dan verzenden wij dit op maandag. 
Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. 
Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestiging met een Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen.

Retourneren

Levering ondeugdelijk product
Je hebt de bestelling ontvangen en komt er direct achter dat het product is beschadigd en/of niet goed functioneert en/of niet compleet geleverd is. We noemen dit “levering ondeugdelijk product” en dat vraagt wat ons betreft om een snelle oplossing.
Het gemakkelijkst is dan om even telefonisch contact met ons op te nemen. Soms kunnen we het mankement meteen verhelpen. Als dat niet mogelijk is dan vragen we om het product terug te sturen. Wij sturen je dan een retourlabel, zodat jij het product kan terugsturen. Na ontvangst van het teruggestuurde product verzenden we een nieuw product.

Retourneren (afkoelingsperiode)
Bij LUX Eyelashes heb je het recht op een afkoelingsperiode van 30 dagen na levering van het product. Als je besluit het artikel niet te willen houden, dan mag je het product binnen die periode terugsturen. Het retourlabel is voor eigen kosten. 

Ons adres:
LUX Eyelashes
Afdeling retourneren
Lange Maat 41
6932 AB Westervoort 

Als je het product binnen de afkoelingsperiode terugstuurt, betaalt LUX Eyelashes binnen 10 werkdagen het aankoopbedrag terug. Voorwaarde hiervoor is dat het geretourneerde product in nieuwstaat moet zijn en in de originele en onbeschadigde verpakking door LUX Eyelashes is ontvangen.

Mankementen buiten de 30 dagen
Heb je problemen met het product buiten de 30 dagen dan kunnen wij helaas niet controleren of het door eigen toedoen is of dat het een fout in het product is. Het product mag u naar ons terugsturen. De kosten van het verzendlabel is voor eigen kosten. Wij zullen het controleren en een nieuw product toesturen. De verzendkosten hiervan betalen wij.